"Nous poemes, nou llibre, nou blog...
Després de 5 anys, cal renovar-se, canviar de pell, com fan les serps.
Espere que gaudiu amb les noves llunes que he anat inventant al llarg d'aquests anys, després de l'experiència de l'espill."

Francesc Arnau i Chinchilla

dilluns, 21 de setembre del 2015

S'ha acabat l'estiu!!!


A Xàbia (Foto meua)

      Avui, 21 de setembre, s'ha acabat l'estiu, encara que continue (almenys per ací) fent moltíssima calor. Aleshores comença la tardor, l'autumne, la primavera d'hivern... Vegeu tots els noms que té aquesta estació, tan inspiradora pels poetes, en la nostra malaurada llengua.

      Però el cas és que la meua intenció era parlar de l'estiu que ja ha passat, i que ha estat el primer que he gaudit en la meua condició de pre-jubilat.

      Les vacances han estat pobres en viatges (sobretot per la nostra obligació de fer-nos càrrec de la meua sogra) i també en inspiracions poètiques. Tan sols vaig fer el viatge a Pamplona pels "Sanfermins", amb el meu amic Rafa, el seu germà Isidro, i Anafé, una companya de treball de Rafa.

El bou que es va tornar al corral a "l'encierro" del dissabte (Foto meua)

      També vaig anar un dia a "San Lorenzo de la Parrilla", el poble de la meua sogra, on un cosí d'Isabel té una caseta a la vora del riu (el Xúquer):

El riu Xúquer per "S. Lorenzo de la Parrilla" (Foto meua)

      Després, al mes d'agost gaudírem (gràcies als nostres fills) de dos dies a Dénia  amb la companyia dels nostres amics Ximo i Amparo.


A l'Hotel "Port Dénia" (Foto meua)

A Xàbia (Foto meua)

      També anàrem un dissabte (a finals d'agost) de boda, i poguérem gaudir d'una nit de festa, com feia temps que no havíem tingut l'ocasió.

A la celebració de la boda (Foto meua)

      El passat dissabte, vaig anar a València per assistir-hi a la Festa Estellés, que per primera vegada comptava amb la participació de l'alcalde de la ciutat, i també de les autoritats autonòmiques:


      Ara estic intentant esbrinar tota la informació que ens arriba sobre les eleccions del proper diumenge a Catalunya. La veritat és que tan sols ens arriben els canals de Madrid, i estic sentint vergonya del missatge de por que estan fent arribar a la població, i que tan sols estan aconseguint que cada vegada augmente el nombre de votants disposats a votar per la Independència. La veritat és que jo ho tindria clar a qui votar, i a hores d'ara, gairebé més de la meitat dels votants, ho tenen tan clar com jo. 

***
       
         Tanmateix, el més important d'aquest estiu és que he tornat al vici... de la bici!!!

1 comentari: